RSS

Haftowane jaja :-)

22 Mar

Naoglądałam się w internecie różnych dziwnych metod ozdabiania jaj. Zainspirowana pracami innych lubię na własnej skórze wypróbować nowości, z pełną świadomością, że może mi się nie udać. W ten sposób popełniłam trzy jaja ozdobione haftem wstążeczkowym. Dziś pokażę dwa z nich, ponieważ trzecie dziwnym trafem uniknęło kontaktu z obiektywem (pokażę innym razem).

Jajka zrobiłam pod koniec stycznia i na początku lutego opublikowałam je na forum decoupage24.pl. Dziś ukażą się tutaj. Nie było łatwo… kilka wydmuszek poszło na straty (trzeba było nabrać wprawy)… efekt w zasadzie mnie zadowala. Czy spodoba się innym? -zobaczymy…  

 
4 Komentarze

Opublikował/a w dniu 22 marca 2011 w wielkanocnie...

 

Tagi: , ,

4 responses to “Haftowane jaja :-)

  1. Maria Anna Budny

    16 lutego 2015 at 14:03

    Widzę ze tu dawno nikt nie zaglądał a ja szukam porady -bardzo mi sie ten haft na jajach podoba ale nie wiem jak się za niego zabrać jaką igła to robione moze ma pani jakieś podpowiedzi jak się za to zabrać bardzo proszę wzorek sobie juz nawierciłam i jeden supełek zrobiłam i dalej nie wiem jak

     
    • hogis

      16 lutego 2015 at 14:22

      Dziękuję za odwiedziny 🙂 Haft na jajach do prostych nie należy. Ja w zasadzie używałam cienkiej igły z długim uchem i zagiętego drucika. A żeby sprawę sobie ułatwić w jednym jajku wycięłam otwór z tyłu (owal) a drugie jajko przecięłam na pół wzdłuż… potem połączyłam części i wykończyłam. Przeciągając tasiemki trzeba tylko uważać, żeby nie na siłę (należy delikatnie pociągać), bo można uszkodzić wydmuszkę.

       
  2. petitdecu

    22 marca 2011 at 22:53

    Bardzo efektowne te Twoje haftowane jajeczka… bardzo mi się podobają 🙂

     

Skomentuj

