RSS

Obiecałam…

09 Maj

… nowe prace powstałe z myślą o wystawie,ale na początek wstawię dwie, które zrobiłam przed jarmarkiem wielkanocnym. Miały być kompletem, ale jakoś nie zgrały się i rozeszły na jarmarku (wieszaczek sprzedałam, a serducho powędrowało na wystawę). Motywy i kokarda (domalowana) uwypuklone transparentną konturówką.

LAWENDOWY WIESZACZEK I SERDUCHO 3D

A teraz po kolei wszystkie nowości z wystawy.

ZEGAR DĘBOWY

PAPIESKIE SERDUCHO (dla synusia)

BLUSZCZYKOWY CHUSTECZNIK

SERDUCHO NA WIESZAKU

druga strona

BIELONY KOMPLET- TACA I POJEMNIK (np. na pieczywo)

ZACHĘCAJĄCA (do czytania) ZAKŁADKA

"plecki"

 
3 komentarze

Opublikował/a w dniu 9 Maj 2011 w Uncategorized

 

Tagi: , , , , , , , , ,

3 responses to “Obiecałam…

  1. Hania

    26 lutego 2014 at 19:19

    Jak sympatycznie u Ciebie,aż się serce raduje podziwiając Twe fenomenalne i cudne okazy.
    Powiem krótko wszystko jak najlepsze DELICJE !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Hania

     
  2. OxiGra

    16 Maj 2011 at 07:58

    Hogisku kochana! Cieszę się ze wreszcie do Ciebie trafiłam 🙂 Zawsze coś było na ”nie”, to zdj. mi się nie wyswietlaly, to awaria bloggera i td i tp…
    Z ostatnich prac najbardziej spodobał mi się wieszaczek z serduszkiem i lawendą, lawendowy wieszaczek a nr.1 dla mnie to szkatułka z bluszczem i chustecznik!! Piekne są. Mam tą serwetke, bardzo mi podobała ale jakoś nie miałam na ną pomysłu, a teraz… nie zawacham się jej użyc 😉
    Pozdrawiam serdecznie

     
    • hogis

      17 Maj 2011 at 14:24

      Kochana Oxi 🙂 Cieszę się, że do mnie trafiłaś… wreszcie! Cieszę się, że mogę jeszcze kogoś zauroczyć czymkolwiek 🙂 Bo ta moja twórczość jest taka niepoukładana… dużo technik, takie masło maślane. Ale ze szkatułki bluszczowej dumna jestem niesłychanie… no i z tego ostatniego segregatorka, bo maki chodziły za mną od Twojej szkatułki do teraz…, no i udało mi się wreszcie kupić i okiełznać tę serwetkę 🙂
      Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie… może już dziś (ale późno) wstawię zdjęcia nowego zegara 🙂

       

Skomentuj

