RSS

Ostatnie jajo, Exploding Box i stary segregator w nowej oprawie :)

16 Maj

Ostatnio miałam nadzieję, że sezon jajeczny skończony. Teoretycznie tak było, ale w praktyce okazało się zupełnie inaczej. Córka musiała zaliczyć jedną pracę z Twórczego… a że konieczne było zrobienie pisanki, wiec wzięłyśmy się do pracy. Pod moim nadzorem ubrała styropianowe jajo w resztki tasiemek i kawałek koronki… trochę posznurowałyśmy i gotowe.

I to byłoby na tyle z Wielkanocy 2011.

Za 10 dni wielkie święto, Dzień Matki… sama będę świętować, bo po trzykroć mamą jestem. Z myślą o tym pięknym dniu zrobiłam prototyp Exploding Boxa dla Mamy. Pomysł podpatrzyłam kiedyś tam w necie, potem pojawił się „przypominacz” na forum.  Zrobiłam i pokazuję, chociaż do ideału mu daleko. Dla swojej Mamci zrobię inny.

I na koniec segregator na dokumenty. Taki zwyczajny, czarny. Teraz, kiedy dostał nowe ubranko nie musi już chować się w szafie. Zwyczajna tekturka, pomalowana kremową farbą, do tego makowa serwetka i kilkanaście warstw lakieru… ot, tyle. Powiem nieskromnie, że bardzo mi się podoba 😉

Taki był…

… a teraz wygląda tak.

 
2 Komentarze

Opublikował/a w dniu 16 Maj 2011 w Uncategorized

 

Tagi: , , ,

2 responses to “Ostatnie jajo, Exploding Box i stary segregator w nowej oprawie :)

  1. AniKas

    16 Maj 2011 at 14:16

    Bardzo ciekawe prace robisz! 🙂 Z pewnością będziemy tu częściej zaglądać! 🙂
    Pozdrawiamy 🙂

     

Skomentuj

