RSS

Dla Mamy…

25 Maj

Zamówione przez miłe Panie z biblioteki serducha dla Mam z okazji ich święta. Wczoraj odwiozłam trzy… dzisiaj dopracowuję jeszcze jedno domówione 🙂 Podobały się, a to cieszy mnie najbardziej.

Sklejkowe, własnoręcznie wycinane serducha, pobejcowane, pomiziane kremową farbą, motywy serwetkowe z magnolią i lawendą, lakier półmatowy… magnolię musiałam prawie całkowicie przemalować, bo tło zdecydowanie za ciemne dla tego motywu i przebijało. Kokardki domalowane odręcznie, na szybko. Przed ostatnią warstwą lakieru bezbarwną konturówką podkreśliłam motywy, przez co nabrały lekko przestrzennej formy.

 
2 Komentarze

Opublikował/a w dniu 25 Maj 2011 w Uncategorized

 

Tagi: ,

2 responses to “Dla Mamy…

  1. karolewa

    23 czerwca 2011 at 11:59

    Super pomysł z tą konturówką i domalowanymi wstążeczkami. Pierwsza klasa!!! 🙂 Pozdrawiam

     
  2. Marta

    25 Maj 2011 at 19:46

    Ale śliczne serducha 🙂 Mamy będą zachwycone 🙂

     

Skomentuj

