RSS

Aniołki Jakoba ;-)

14 Czer
Aniołki Jakoba ;-)

Po krótkiej przerwie wróciłam z nowymi siłami, ale zanim co…

Sporo się działo w czasie mojej nieobecności, m.in. I Komunia Św. synusia. Myślałam, że jak się robi przyjęcie w restauracji to można liczyć na mniejsze zużycie organizmu. Myliłam się… do domu wróciłam potwornie zmęczona. Ale jakie to ma znaczenie wobec tego, co w tym dniu było najistotniejsze. Radość i wzruszenie tej podniosłej uroczystości były znacznie większe.

Były łzy i wielka radość, powaga i nawet jej brak (podczas pozowania do zdjęć). Pośród setek wypstrykanych zdjęć wypatrzyłam takie

Mój maluszek w swojej ulubionej damskiej obstawie… w mojej rodzinie babki zawsze trzymają się razem… na tym zdjęciu brakuje kilka kobiet, ale nie wiedzieć czemu nie chciały się ustawić 🙂

Podczas przyjęcia Jakob pięknie podziękował swoim gościom. Każda osoba otrzymała pamiątkowego aniołka.

 
2 Komentarze

Opublikował/a w dniu 14 czerwca 2011 w Uncategorized

 

Tagi: , , ,

2 responses to “Aniołki Jakoba ;-)

  1. konwalia

    16 czerwca 2011 at 21:34

    Wspaniałe to całe stadko ANIOŁKÓW JAKOBA i sam Jakob oczywiście też- pozdrawiam

     
  2. Marta

    14 czerwca 2011 at 12:13

    No nooo niezła obstawa 😉
    Aniołki ślicznościowe :)))

     

Skomentuj

