RSS

Znów jestem…

28 Lip

Tak dawno mnie tu nie było. Zasadniczo wiele się działo, ale główną przyczyną nieobecności był Zlot Decoumaniaczek w Nałęczowie a zaraz potem awaria internetu. Z pewnością wiecie jak denerwujący to stan dla ducha, gdy nagle coś Wam odbiorą. To był dla mnie prawdziwy odwyk. Na szczęście jestem znów w sieci i tego się trzymajmy 🙂

W międzyczasie powstało kilka prac. Podczas wspomnianego zlotu popełniłam szkatułkę z motylem, dwie bransoletki i maleństwo z drewnianych plasterków 🙂

 

 

 

 

 

 
7 Komentarzy

Opublikował/a w dniu 28 lipca 2011 w Uncategorized

 

Tagi: , ,

7 responses to “Znów jestem…

  1. Iwonka

    30 października 2011 at 11:21

    Co ja widzę? Moja różana bransoleta :). Noszę ją prawie stale. Hogisku – dziekuję za piękny prezent.

     
  2. Kejti

    30 lipca 2011 at 19:38

    no i bardzo dobrze, że w końcu wróciłaś Hogis! ja też jestem zachwycona aniołem, to trzeba mieć nie lada wyobraźnię, żeby zobaczyć anioła i nie lada talent, żeby tak pięknie go wymalować! super, super! super!
    zapraszam Cię Hogis po wyróżnienie do mnie :*
    Kejti

     
    • hogis

      4 sierpnia 2011 at 16:27

      Dziękuję Kejti 🙂
      Nie wiem czym sobie zasłużyłam na wyróżnienie, ale z przyjemnością je przyjmę. To zaszczyt 🙂

       
  3. Marta

    29 lipca 2011 at 02:02

    Pięknie, cudnie, rewelacyjnie! Na własne oczyska widziałam jak ten motyl był malowany 🙂 świetna szkatułka. Bransolety sztućcowe OK :)))) No ale to, co wyczarowałaś z tych plasterków!!!!! To jest „niedouwierzenia” wręcz :))) Mistrzostwo świata! Cudny aniołeczek 🙂 Co talent, to talent! Dobrze, że już jesteś :))))
    Ściskam i do zobaczenia? :))))

     
    • hogis

      4 sierpnia 2011 at 16:26

      Dziękuję Martuśka 🙂 Oczywiście, że do zobaczenia 🙂

       
  4. AniKas

    28 lipca 2011 at 20:34

    Pięknie! Cudnie! Rewelacyjnie! Motyl malowany ręcznie? 🙂

     
    • hogis

      4 sierpnia 2011 at 16:25

      Motyl ręcznie tylko podmalowany 🙂 dziękuję 🙂

       

Skomentuj

