RSS

Przepraszam…

23 List

… bardzo przepraszam za to, że zaniedbałam swój blog i wszystkich jego obserwatorów.

Wiele się wydarzyło w tym czasie. Przeorganizowałam trochę swoją codzienność, jednak wciąż z lubością oddaję się swoim pasjom. Mam nadzieję, że wystarczy mi zapału na systematyczne uzupełnianie bloga. Na razie cały wolny czas pochłania mi świąteczny projekt. Obiecałam sobie, że do świąt uporam się z poprawkami na blogu i mam nadzieję, że to się uda. Trzymajcie kciuki, bo pracy nazbierało się duuuuuużo. Póki co, wybaczcie mi moje zaniedbanie. Poprawię się 🙂

 
1 Komentarz

Opublikował/a w dniu 23 listopada 2012 w Uncategorized

 

One response to “Przepraszam…

  1. maleństwo

    23 listopada 2012 at 11:31

    Kochaniutka nie przepraszaj, ja też zaniedbuję swoja stronkę. jednak zawsze zapraszam do siebie. Wiem że niedłogo wszystko pieknie nadrobisz i pokarzesz kolejne cacka. Pozdrawiam cieplutko- e.

     

Skomentuj

