RSS

Kolejny powrót…

26 Kwi

Znów długa przerwa, przepraszam. W międzyczasie zaszło trochę zmian w galerii, którą uporządkowałam i uzupełniłam nowymi zdjęciami. Został mi jeszcze zapas prac do pokazania, ale to w najbliższym czasie. Tymczasem w ramach przeprosin za moją nieobecność przygotowuję dla wszystkich gości bloga niespodziankę – słodkie candy. Zapraszam za tydzień – 3 maja, w rocznicę mojego ślubu 🙂 To jest doskonały powód do świętownia, stąd akurat ten dzień wybrałam na wielki powrót. Maj jest dla mnie wyjątkowym miesiącem, więc to candy będzie wyjątkowe.

Wspomniałam o ślubie, więc przy okazji chciałabym pokazać coś, co przygotowałam na zamówienie koleżanki na wczoraj. Najpierw miała być tylko kartka, potem doszła butelka (zamiast kwiatów). Miało być wyraziście i bogato, więc jak już dostałam wszelkie wytyczne wzięłam się do pracy. Oczywiście poniosło mnie (jak zwykle) i powstał komplet. Ślubny exploding box oraz ozdobna butelka ślubna
Oto komplet w całej swej okazałości 😉 Pudełko i butelka w szczegółach do obejrzenia w galerii.

HogisKompletŚlubny (1) HogisKompletŚlubny (2)

 
1 Komentarz

Opublikował/a w dniu 26 kwietnia 2013 w Uncategorized

 

Tagi: , ,

One response to “Kolejny powrót…

  1. Marzena

    3 Maj 2013 at 23:14

    No nareszcie! Mam nadzieję, że to już powrót na stałe 🙂

     

Skomentuj

