RSS

Majowe candy w hogisowie…

03 Maj

Dziś mija 10 lat mojego małżeństwa, więc to dobra okazja do zabawy. Tak jak zapowiadałam ogłaszam swoje pierwsze candy. Co jest nagrodą – nie wyjawię, niech to będzie niespodzianka. A niespodzianki będą atrakcyjne i do tego dwie, bo tyleż losowań zaplanowałam.

      Pierwsze już 17 maja czyli w dniu urodzin córki, drugie losowanie 27 maja w dniu urodzin starszego syna.

candy1

Co należy zrobić, aby wziąć udział w zabawie? Możliwości są dwie. Wystarczy:

– wpisać w komentarzu pod tym postem z czym kojarzy Wam się maj

– zamieścić banerek z informacją o candy na swoim blogu

lub też:

– polubić i udostępnić informację o zabawie za pośrednictwem facebooka i tu również wpisać w komentarzu z czym kojarzy Wam się maj.

Serdecznie zapraszam 🙂

 
14 Komentarzy

Opublikował/a w dniu 3 Maj 2013 w Uncategorized

 

Tagi:

14 responses to “Majowe candy w hogisowie…

  1. Małgorzata Chrobak

    26 Maj 2013 at 20:56

    Z przyjemnością biorę udział w zabawie:) Gratuluję wspaniałych rocznic i życzę spełnienia marzeń:)
    W maju gdy nadchodzi poranek
    Stąpam po mokrych kroplach rosy
    Wszystko bym oddała za nie
    By pieściły mnie po stopach bosych

    Delektuję się zapachem sosny
    Oczy napawam widokiem zboża
    Na twarzy mam uśmiech radosny
    I nieograniczonej energii złoża

    Każdy listek na wietrze szeleści
    Błękit nieba blaskiem zachwyca
    Witam moich śpiewnych gości
    I spaceruję przy blasku księżyca

    Zapach bzu i konwalii zmysłowy
    Przywołuje piękne wspomnienia
    Maj jest miesiącem wyjątkowym
    Spełnia moje najskrytsze marzenia
    Pozdrawiam gorąco:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

     
  2. hogis

    18 Maj 2013 at 08:41

    Dziękuję za komentarze i za udział w candy. Do pierwszego losowania załapali się wszyscy. Ale zabawa trwa nadal. Wszystkie osoby wezmą udział w kolejnym losowaniu 27 maja. Wyniki pierwszego podam w odrębnym poście 🙂

     
  3. terenia

    17 Maj 2013 at 00:51

    Życzę wielu kolejnych wspaniałych rocznic w szczęściu i zdrowiu.
    Najserdeczniejsze życzenia urodzinowe dla córki.

    Maj, to dla mnie najpiękniejszy z miesięcy .Grzejące słońce, świeża zieleń, koncerty ptaków od świtu i przede wszystkim przecudne zapachy konwalii i bzu – wszystko kojarzy się z miesiącem rozkwitającej miłości majem.

    Nie wiem, czy nie za późno do Ciebie trafiłam na słodkie rozdania, ale z przyjemnością zostanę na długo – piękne rzeczy robisz 🙂

     
  4. paulina

    15 Maj 2013 at 22:26

    W ostatniej chwili się załapałam 🙂
    maj oczywiście kojarzy mi się z miłością i kwiatami!

     
  5. benia

    13 Maj 2013 at 22:06

    Niespodziankowa paczka 🙂 Więc ustawię się w kolejkę. Maj dla mnie to cudowny czas kwiatowych zapachów, ciepłego wiatru we włosach, tęczy na niebie i promieni słońca na twarzy 🙂
    Życzę wszystkiego najlepszego Twoim dzieciom!!!
    pozdrawiam

     
  6. Anna Kaczmar

    13 Maj 2013 at 07:20

    Samych cudownych chwil w życiu i spełnienia najskrytszych marzeń Twoim dzieciaczkom życzę. Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

     
  7. lois

    12 Maj 2013 at 19:44

    Kwitnący za oknem czereśniowy sad 🙂

     
  8. Sylwia

    9 Maj 2013 at 18:47

    Maj – budzi się przyroda do życia i mam urodziny w maju dlatego uwielbiam ten miesiąc. Uwielbiam też niespodzianki i z chęcią ustawię się w kolejce może los się do mnie uśmiechnie 🙂 Pozdrawiam Sylwia 🙂

     
  9. szydelkiemwoko

    9 Maj 2013 at 15:56

    Maj – najpiękniejszy miesiąc … wtedy urodził się mój Synek 🙂 a za oknem kwitnące kasztany … no po prostu uwielbiam.
    A że strasznie lubię takie niespodzianki ustawiam się w kolejce 🙂

     
  10. Czarna dama

    7 Maj 2013 at 23:14

    Ach uwielbiam niespodzianki, więc chętnie się zapisze na Twoje candy.
    Maj kojarzy mi się z urodzinami bliskiej memu sercu osoby.

     
  11. -mamon-

    7 Maj 2013 at 15:32

    Kejti takie rekomendacje Ci wystawiła aż musiałam zajrzeć, dzięki takim zabawom poznajemy nowe blogi, kolejne wspaniałe twórcze osoby.
    Maj, kojarzy mi się z zapachem bzów po burzy, konwaliami schowanymi w ogrodzie przed słońcem, bujną zielenią która jak nigdy potem ma odcień limonki, z brzozami i ich młodymi listkami tańczącymi na wietrze, z radością krzyczących ptaków o 4 nad ranem taki jest mój maj. Pozdrawiam

     
  12. kejti

    6 Maj 2013 at 09:12

    Maj to dla mnie zieleń, konwalie, bzy, urodziny mojej przyjaciółki, to krok bliżej do wakacyjnych wyjazdów….

     
  13. Marzena

    3 Maj 2013 at 23:20

    Oczywiście, ze mam chrapkę na niespodziankę, więc staję w kolejce :).
    Maj to cudownie pachnące bzy, wysyp kolorowych tulipanów i innych wiosennych kwiatów, soczysta zieleń młodych listków, cudny zapach świeżej zieleni po wiosennej burzy. Maj to oczywiście też kwitnące kasztany i matury 🙂

     
  14. maleństwo

    3 Maj 2013 at 20:02

    Zielony gaj, szaleństwo zieleni, szaleństwo ptasich spiewów, szaleństwo w sercu… szalony piekny czas. to mój maj.

     

Skomentuj

