RSS

Pierwsze losowanie… ale zabawa trwa nadal :)

18 Maj

miało się odbyć wczoraj, ale urodzinowe party Karoliny przeciągnęło się do późnych godzin nocnych, więc sił już zabrakło, żeby losować. Ale za to dzisiaj się odbyło. Pozbierałam wszystkich komentujących z bloga i Facebooka, i już świeżo po losowaniu informuję, że jest pierwsza zwycieżczyni 🙂

losowanie1 PierwszeLosowanieCandyHogis (5)

Jest nią Paulina z bloga http://paulapearls.blogspot.com/ . Serdecznie gratuluję 🙂 Poproszę o dane do wysyłki, aczkolwiek z tą jeszcze poczekam do następnego losowania, gdyż nadal jest szansa na drugą nagrodę 🙂

Ja też zrobiłam sobie prezent 🙂 Planowałam już od lat, a dokładnie tydzień temu stałam się jego szczęśliwą posiadaczką. I nikt mi go nie odbierze 🙂 Wojtkowi, który mi to, że tak powiem, zmajstrował bardzo bardzo dziękuję 🙂

HogisowejMetamorfozyCiągDalszy (1) HogisowejMetamorfozyCiągDalszy (2)

 
5 komentarzy

Opublikował/a w dniu 18 Maj 2013 w Uncategorized

 

Tagi: ,

5 responses to “Pierwsze losowanie… ale zabawa trwa nadal :)

  1. Ada-Adriana

    5 czerwca 2014 at 11:19

    Tatuaż nieziemski, cudowny !!!

     
  2. paulina

    20 Maj 2013 at 14:44

    o kurcze! wygrałam:)))))))

     
  3. Marzena

    20 Maj 2013 at 09:49

    Gratulacje dla Pauliny.
    Czekam cierpliwie na kolejne losowanie 🙂

     
  4. terenia

    18 Maj 2013 at 20:28

    Gratulacje dla wylosowanej !!!
    Pozdrawiam serdecznie.

     
  5. Anna Kaczmar

    18 Maj 2013 at 13:04

    Gratulacje dla Paulinki. Szalony ten tatuaż, ale naprawdę ładny. =)

     

Skomentuj

 
