RSS

Znów spóźniona…

28 Maj

Ostatnio gubię się w czasie. Albo ciągle gdzieś pędzę albo ziewam i przysypiam. Pewnie ktoś mnie zauroczył czy coś w ten deseń.

Ale nie o tym chciałam pisać. Otóż czas zgłoszeń na candy minął. Lista chętnych na słodkości bez zmian. Losowałam wczoraj, ale na ogłoszenie wyników zabrakło mi czasu. Dzisiaj oficjalnie kończę swoje majowe rozdawalnictwo.

losowanieIIJuż widać komu przypadnie druga paczucha 🙂 Beni z bloga http://kiedy-sie-nudze.blogspot.com/  serdecznie gratuluję.

Wszystkim bardzo dziękuję za udział w zabawie. Za życzenia dla dzieci również 🙂 Za chwilę koniec maja… szkoda, bo cudny to kawałek roku – trawka zielona, bzy kwitną, nawet majowy deszcz daje się lubić… W sumie każdy miesiąc ma pozytywy, ale maj to maj… poprostu 🙂

P.S. Moje laureatki proszę o kontakt, najlepiej mailowy agatarychlik@wp.pl . Przydałyby się Wasze adresy, dajcie popracować listonoszom 🙂

 

 
6 komentarzy

Opublikował/a w dniu 28 Maj 2013 w Uncategorized

 

Tagi:

6 responses to “Znów spóźniona…

  1. Małgorzata Chrobak

    1 czerwca 2013 at 21:24

    Gratuluję i pozdrawiam:)

     
  2. Marzena

    1 czerwca 2013 at 08:46

    Ja to jednak nie mam szczęścia. Gratuluję Beni 🙂
    I przychylę się do prośby Kejti 🙂

     
  3. Kejti

    29 Maj 2013 at 21:50

    ja też dziękuję za zabawę i proszę o więcej wpisów z Twoim tworzeniem 🙂

     
  4. benia

    29 Maj 2013 at 11:20

    Ale szczęściara ze mnie!! Ten maj jest dla mnie wyjątkowo szczęśliwy :))) Dziękuję za wspólną zabawę 🙂
    Pozdrawiam serdecznie 🙂

     
  5. -mamon-

    29 Maj 2013 at 08:39

    Dziękuję za zabawę i pozdrawiam

     
  6. terenia

    29 Maj 2013 at 07:28

    Gratulacje dla wylosowanych.
    Wszystkim wiosny w sercu przez cały rok życzę !!!

     

Skomentuj

