RSS

Jeszcze coś…

01 Czer

… tak się jakoś złożyło, że jeden z komentarzy, trafił do SPAMu i przeleżał tam do dzisiaj. A szkoda, bo był przepiękny i poetycki. Bardzo przepraszam autorkę, że nie wzięła udziału w losowaniu, przez moje zaniedbanie. Pozwólcie, że przytoczę ów komentarz:

„Z przyjemnością biorę udział w zabawie:) Gratuluję wspaniałych rocznic i życzę spełnienia marzeń:)

W maju gdy nadchodzi poranek

Stąpam po mokrych kroplach rosy

Wszystko bym oddała za nie

By pieściły mnie po stopach bosych

Delektuję się zapachem sosny

Oczy napawam widokiem zboża

Na twarzy mam uśmiech radosny

I nieograniczonej energii złoża

Każdy listek na wietrze szeleści

Błękit nieba blaskiem zachwyca

Witam moich śpiewnych gości

I spaceruję przy blasku księżyca

Zapach bzu i konwalii zmysłowy

Przywołuje piękne wspomnienia

Maj jest miesiącem wyjątkowym

Spełnia moje najskrytsze marzenia

Pozdrawiam gorąco:)

http://fantazyjneupominki.blogspot.com/ ”

Dlatego też postanowiłam, że Małgosia Chrobak również dostanie niespodziankę. Małgosiu, poproszę o adres do wysyłki 🙂

 
3 komentarze

Opublikował/a w dniu 1 czerwca 2013 w Uncategorized

 

3 responses to “Jeszcze coś…

  1. Kejti

    3 czerwca 2013 at 12:38

    dzięki hogis za zabawę :*
    a mojego komentarza gdzieś nie zapodziałaś ;)))

     
    • hogis

      3 czerwca 2013 at 13:02

      No nie 😦 Ale dla Ciebie też coś mam (poza zabawą)… jeszcze tylko kilka dni 😉

       
  2. Małgorzata Chrobak

    1 czerwca 2013 at 21:24

    Dziękuję serdecznie za przyznanie mi nagrody:) To dla mnie bardzo miła niespodzianka:) A buzia uśmiecha się od ucha do ucha:) Adres już wysłałam do Ciebie:) Pozdrawiam gorąco:)

     

Skomentuj

