RSS

Niespodzianki z candy…

20 Czer

… już dotarły w miejsca swego przeznaczenia. Nie będę pokazywać wszystkiego co wysłałam. Skupię się jedynie na tych prezentach, które były dedykowane dla każdej z dziewczyn. Wszystko pozostałe to garstka przydasiów na dokładkę ;D

W pierwszym losowaniu nagroda przypadła Pauli  z www.paulapearls.blogspot.com . Dla niej zrobiłam pudełko z romantyczną bramą, prowadzącą do różanego ogrodu i wydziergałam tęczową bransoletkę koralikową dopasowując jej kolorystykę do motywu.

paula (4) paula (3) paula (2) paula (1)czw (12)

W drugim losowaniu nagroda przypadła beni z www.kiedy-sie-nudze.blogspot.com . Dla niej zrobiłam nostalgiczne pudełko z bzem i lawendą oraz motylem (jak ja lubię motylki 😉 ) i bransoletkę koralikową w ciepłym odcieniu fioletu, bieli i słonecznych promieni.

benia (2) benia (3) benia (4) benia (1)czw (26)

Obie szkatułki mają boki wykończone TouchMe, więc są absolutnie cudownie aksamitne (niedawno odkryłam zalety tego lakieru i wciąż się nim zachwycam). Motywy zaś zostały podkreślone transparentną konturówką i wylakierowane na wysoki połysk. Dodatkowo na wieczku Pauli powstały niezwykłe spękania, niezamierzone wprawdzie, ale za to dały całkiem fajny efekt.

Natomiast dla Małgosi z www.fantazyjneupominki.blogspot.com , za cudowny wiersz, wydziergałam bransoletkę zieloną niczym majowa trawa przeplatana kroplami rosy.

Obraz z wiersza snuje się za mną niczym woń bzów i konwalii… niezwykle przyjemnie doznanie 🙂

czw (21)

To tyle odnośnie candy.

Ostatni weekend upłynął pod hasłem ZLOT DECOUMANIACZEK 2013 z forum www.decoupage24.pl. Było to niesamowite spotkanie twórcze trzydziestu dwóch kobitek (oraz profesjonalnej Pani Fotograf, czworga dzieci i czterech mężów od zdjęć, grilla, kotła i opieki nad najmłodszymi), przeplatane cudownymi decudziełami,  wysokokalorycznym jedzonkiem oraz wysokoprocentową weną. Część prac wykonanych na zlocie powstawała z myślą o bardzo szczytnym celu.

Więcej szczegółów z fotorelacją już niedługo, albowiem muszę poczekać na zdjęcia. Ja sama nie zrobiłam żadnego, chociaż taszczyłam swojego Nikosia 200 km.

Tymczasem pozdrawiam chłodząco… w takim upale nie da się inaczej 😉

 
6 Komentarzy

Opublikował/a w dniu 20 czerwca 2013 w Uncategorized

 

Tagi: , , ,

6 responses to “Niespodzianki z candy…

  1. basia

    5 września 2016 at 10:06

    witam.czy mozna zamówić takie pudełko,szkatułke z imieniem?

     
  2. benia

    5 lipca 2013 at 17:55

    Pudełeczko jest przefantastyczne!!! Inne rzeczy z paczuszki również śliczne 🙂 Dzięki jeszcze raz!!!

     
  3. Małgorzata Chrobak

    23 czerwca 2013 at 13:24

    Piękne nagrody:) Jeszcze raz dziękuje za moje wspaniałości:)

     
  4. Marzena

    20 czerwca 2013 at 23:32

    ale cudne to bzowe pudełko! Muszę wypróbować transparentnej konturówki bo świetny efekt wyszedł 🙂

     
    • hogis

      21 czerwca 2013 at 15:16

      Dziękuję Marzenko :-* Koniecznie wypróbuj taką konturówkę. W dotyku efekt się pogłębia ;D

       

Skomentuj

