RSS

Przydasiowy pojemnik w odpowiedzi na wyzwanie 2…

04 Lip

… wakacyjnego projektu Lift Summer Crafts

baner

Agnieszka Arnold, która ogłosiła wyzwanie, napisała tak:

„Jesteście gotowi na drugie wyzwanie z serii Lift Summer Crafs? Mam nadzieję, że tak 🙂

Wyzwanie polega na ozdobieniu doniczki, organizera lub pojemnika na przydasie.
W pracy wymagane jest użycie motywów kwiatowych oraz zastosowanie dowolnej pasty strukturalnej.
Kształt przedmiotu, kolorystyka, rozłożenie elementów wedle Waszego pomysłu.”
Oto mapka:
1011824_10200771113213931_460681683_n

Cóż, postanowiłam się sprawdzić, zwłaszcza, że technika decoupage spośród wszystkich moich czasoumilaczy jest mi najbliższa.

U babci leżała pusta puszka po kawie, której los prawdopodobnie związany był z recyklingiem, ale z pewnością niezbyt artystycznym. Zabrałam ją z myślą o przetworzeniu tak, by długo jeszcze była potrzebna.

Dziś dozdjęciowo jest pojemnikiem na pędzle, ale już za kilka dni wraca do babci i będzie skupiać długopisy i wszelkie inne pisadła, które muszą być pod ręką.

Popisałam, to teraz będę pokazywać 😉

PrzydasiowyPojemnikNaWyzwanie (1) PrzydasiowyPojemnikNaWyzwanie (2) PrzydasiowyPojemnikNaWyzwanie (3) PrzydasiowyPojemnikNaWyzwanie (4) PrzydasiowyPojemnikNaWyzwanie (5) PrzydasiowyPojemnikNaWyzwanie (6) PrzydasiowyPojemnikNaWyzwanie (7) PrzydasiowyPojemnikNaWyzwanie (8) PrzydasiowyPojemnikNaWyzwanie (9)

 

 

 
5 Komentarzy

Opublikował/a w dniu 4 lipca 2013 w Uncategorized

 

Tagi: ,

5 responses to “Przydasiowy pojemnik w odpowiedzi na wyzwanie 2…

  1. Małgorzata Chrobak

    8 lipca 2013 at 10:56

    Śliczna praca:) Pozdrawiam:)

     
  2. Kruszyna

    4 lipca 2013 at 22:12

    Świetny efekt uzyskałaś- strukturka bardzo mi się podoba! W ogóle klimatyczny i fajny ten przybornik 🙂 No a pędzle! Jakie czyściutkie! to nowe chyba……:)
    pozdrawiam Kruszyna

     
    • hogis

      4 lipca 2013 at 22:26

      A dziękuję 🙂 Widziałam na forum Twój, również świetny 🙂
      Pędzle, np. te niebieskie, mają ponad dwa lata i są stale w użyciu… no tak już mam, że o nie dbam 😉 Przyzwyczajam się do swoich przydasiów i nie lubię patrzeć jak się starzeją 🙂
      Dzięki za odwiedziny 🙂

       
      • Anucha

        5 lipca 2013 at 18:46

        Hogis, Ty zdolniacho! Pięknie! Twarda konkurencja z Ciebie!

         
      • hogis

        5 lipca 2013 at 21:38

        No wiesz Anucha… może i masz rację z tą twardą konkurencją 🙂 Nagrody w LSC są warte tego, by nie robić wakacji od twórczości i powalczyć z weną u boku. A jak walczyć to z całą mocą 🙂
        Dziękuję za uznanie dla mnie i mojego, a właściwie już babcinego pojemnika 🙂 Jest nam bardzo, bardzo miło 🙂

         

Skomentuj

