RSS

Kolejny exploding box na 18-tkę…

19 Lip

… tym razem na niebiesko. Ostatnio zniebieściałam nieco, a ponieważ nie wiedziałam jaki jest ulubiony kolor jubilatki, poszłam na żywioł i wybrałam sugerując się modą. Przyznaję, że nie miałam okazji wcześniej poszaleć z tym kolorem w papierkach, a szkoda, bo efekt zaskoczył mnie bardzo pozytywnie. Mało tego… Jubilatka za chwilę zostanie Matką Chrzestną i zamówiła swojemu Chrześniakowi papierkowy podarunek, więc niebieskości ciąg dalszy nastąpi. Póki co osiemnastkowe pudełko w pełnym rozkwicie. Więcej zdjęć tego i innych ostatnio powstałych pudełek w galerii
DSC_0934

DSC_0935

DSC_0941

 
4 Komentarze

Opublikował/a w dniu 19 lipca 2013 w Uncategorized

 

4 responses to “Kolejny exploding box na 18-tkę…

  1. Aneta

    16 października 2014 at 12:00

    Jest cudowny! Piękne niebieskości!

     
  2. Marzena

    26 lipca 2013 at 07:40

    hogis ależ cudowności ostatnio stworzyłaś na letnie wyzwania! Pudełko jest genialne. A broszka po prostu…. no brak mi słów… cudo!

     
  3. sajciastyczna

    22 lipca 2013 at 14:14

    jest geniaaaaalny! motyle są cudowne, kolor jest nieziemski, naprawdę fenomenalny exploding box!!!

     
  4. qmqma

    20 lipca 2013 at 21:33

    Śliczne to!!! Nawet nie pytam jak takie coś zrobić, bo i tak nie dam rady :]

     

Skomentuj

