RSS

Tym razem sutasz…

01 Sier

i kolejne wyzwanie Lift Summer Crafts .

baner

Miałam się już poddać, ale coś mnie naszło nagle. Usiadłam, wysypałam koraliki złapałam parę sznurków, kilka godzin pracy i gotowe. Zdążyłam na ostatnią chwilę…

Bransoletka według schematu Eweliny

soutachemap

Wyszła tak jak planowałam, ale czy oddaje temat i czy się spodoba?

Mnie się podoba i będę nosić, bo lubię motyle 🙂

Zdjęć sporo, bo jak zwykle nie potrafię się zdecydować, które lepsze.

wyzwanie sutasz (4) wyzwanie sutasz (5) wyzwanie sutasz (6) wyzwanie sutasz (7) wyzwanie sutasz (8) wyzwanie sutasz (9) wyzwanie sutasz (10) wyzwanie sutasz (1) wyzwanie sutasz (3) wyzwanie sutasz (2)

 
4 komentarze

Opublikował/a w dniu 1 sierpnia 2013 w Uncategorized

 

Tagi: ,

4 responses to “Tym razem sutasz…

  1. Viola

    2 sierpnia 2013 at 15:40

    Ciekawa i misterna praca!

     
  2. Małgorzata Chrobak

    2 sierpnia 2013 at 15:23

    Wspaniałości tworzysz:) Jestem pod wrażeniem Twojego talentu:) Pozdrawiam:)

     
  3. Saadia

    2 sierpnia 2013 at 11:18

    Dziękuję za udział w wyzwaniu sutaszowym Lift Summer Crafts! 🙂 Pozdrawiam serdecznie 🙂

     
  4. Encza

    2 sierpnia 2013 at 10:59

    Bardzo oryginalna! Dziękujemy za udział w zabawie 🙂

     

Skomentuj

