RSS

Zapomniałam o jednym…

08 Sier

Został mi jeszcze exploding box rocznicowy, którego nie pokazałam, bo zapodziałam zdjęcia. Dziś znalazłam, więc zanim znów zapomnę gdzie są, wstawię je tutaj.

Pudełko, pierwsze z moich takich kolorowych, ale gdy zobaczyłam ten motyw kwiatowy, to od razu chciałam go wykorzystać. No i projekt na ławeczkę… ten tłukł mi się po głowie od dłuższego czasu. Nie bardzo wiedziałam do czego wykorzystać. W rocznicowym kwiecistym pudełku na ławeczce siedzą dwa serca, złączone obrączkami. A miłość niech kwitnie kolejne 25 lat i więcej…

Więcej zdjęć w galerii

ExplodingBox25RocznicaŚlubu (1) ExplodingBox25RocznicaŚlubu (2) ExplodingBox25RocznicaŚlubu (9) ExplodingBox25RocznicaŚlubu (4)

 
5 Komentarzy

Opublikował/a w dniu 8 sierpnia 2013 w Uncategorized

 

Tagi: , ,

5 responses to “Zapomniałam o jednym…

  1. Hania

    26 lutego 2014 at 19:26

    Pudełeczka jak z bajki ,piękne i czarujące
    Pozdrawiam serdecznie
    Hania.

     
  2. Kejti

    12 września 2013 at 13:06

    super projekt! jak zawsze pomysłowo i perfekcyjnie hogis 🙂

     
  3. michv3

    4 września 2013 at 11:50

    Całkiem przyjemne.

    Pozdrawiam

     
  4. sajciastyczna

    13 sierpnia 2013 at 15:53

    PRZEPIĘKNY! cudnie wygląda ten materiał wychodzący n a środku spod całej kompozycji!

     
  5. Małgorzata Chrobak

    8 sierpnia 2013 at 16:25

    Śliczności tworzysz:) Pudełeczko jest przeurocze:) Pozdrawiam:)

     

Skomentuj

