RSS

A’la Tildowy Niebieski…

27 Wrz

…anioł. Jakiś czas temu projekt takich i podobnych aniołów wysłałam na konkurs organizowany przez craftstudio.pl . Nie udało się wygrać, więc projekty nie zostały wdrożone do produkcji. Jednak zainteresowanie aniołami było, więc latem tego roku wycięłam kilka pierwszych formatek na prezent dla koleżanek. Miały być przedmiotem do zdobienia na mini spotkaniu dekupażowym. W sumie tylko ja skończyłam go wtedy „ubierać”.

Tak wyszedł 🙂

1 Anioł Tilda Hogis (5)1 Anioł Tilda Hogis (9) 1 Anioł Tilda Hogis (15)

Dziś zainteresowanie przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Takich ani podobnych formatek aniołów nie spotkałam nigdzie w sieci i poza nią. Wycinam je ręcznie, każdego z osobna stąd ich niepowtarzalność i indywidualny charakter.

Dlatego, chroniąc własne autorskie projekty formatek tego anioła i kilku innych, które niebawem pokażę, już dziś zastrzegam sobie prawo do ich kopiowania i produkcji w celu zarobkowym, w myśl ustawy o prawie autorskim z dnia 4 lutego 1994 roku.  

Formatki aniołów i nie tylko będzie można nabyć wkrótce, o czym poinformuję na blogu 🙂

Jak odbieracie mojego anioła? Podoba się, nie podoba? Proszę o komentarze. Piszcie też o swoich potrzebach w kwestii innych formatek, które chcielibyście ozdabiać. Może będę w stanie spełnić Wasze oczekiwania 🙂

Pozdrawiam, hogis

 

 
5 komentarzy

Opublikował/a w dniu 27 września 2013 w Uncategorized

 

Tagi: , ,

5 responses to “A’la Tildowy Niebieski…

  1. Ada-Adriana

    5 czerwca 2014 at 11:15

    Piękny anioł albo raczej anielica- przecudnej urody

     
  2. Hania

    26 lutego 2014 at 19:04

    Anioły cudowne pod każdym względem
    Pozdrawiam
    Hania

     
  3. Marzena

    18 listopada 2013 at 01:06

    Ja już mam moje anioły i właśnie dziś zaczęłam malować pierwszemu sukienkę 🙂

     
  4. Ewa Stężycka

    10 października 2013 at 20:49

    oczywiście, się podoba 🙂 już jestem szczęśliwą posiadaczką kilku aniołków 😀

     
  5. Kejti

    8 października 2013 at 21:11

    cudna jest! a to zdjęcie w lawendzie – miodzio 🙂

     

Skomentuj

