RSS

Dziś tylko pudełko a’la…

02 List

… i bez elaboratu na przyziemne tematy. Zmęczenie odbiera mi rozum, więc nie brnę dalej, tylko szybciutko pokazuję pudełko z ramką a’la Dyzia, a’la Marzena, a’la Tulia, a’la… kto jeszcze ramkowania próbował?

Tak zwyczajnie zapragnęłam pociaprać się w farbach, a przy okazji wypróbowałam technikę robienia ramki. Jest łatwa, lekka i przyjemna, a przy tym dekoracyjna.

Pudełko bez szaleństw – piękny motyw, rameczka, trochę farby, trochę patyny, kropeczki, lakier… na ostatnim zdjęciu bez kropeczek. Zastanawiam się czy dobrze zrobiłam kropkując, bo i bez tego wyglądało przyzwoicie. Ale za późno na rozterki, bo jutro idzie w dobre ręce.

pudełko z ramką - hogis (4) pudełko z ramką - hogis (1) pudełko z ramką - hogis (5) pudełko z ramką - hogis (3) pudełko z ramką - hogis (2) pudełko z ramką - hogis (7)

 
3 komentarze

Opublikował/a w dniu 2 listopada 2014 w Uncategorized

 

Tagi: ,

3 responses to “Dziś tylko pudełko a’la…

  1. Kejti

    4 listopada 2014 at 12:47

    Piękne jest! Dopieszczone w każdym szczególe…. idealna ramka, patynka gdzie trzeba, piękny kolor dołu, fajnie przetarty, kropy dodają uroku!

     
  2. Grażyna

    3 listopada 2014 at 08:27

    Tak misternie poczynionej ramki jeszcze nie widziałam 🙂 Jest po prostu idealna. Motyw piękny, kolorystyka, kropeczki – jestem za 🙂 – śliczne pudełko 🙂

     
  3. Marzena Walczak

    2 listopada 2014 at 23:59

    No dla mnie z kropeczkami jest miodzio. Szkoda, że w moje ręce nie trafi.. Pięknie Ci rameczka wyszła. I motyw jest cudny. Nie widziałam chyba jeszcze takiego.
    No i żałuję bardzo, że dzisiaj tak krótko bo pierwszą fanką Twojej słownej twórczości jestem i na książkę czekać będę z nadzieją :)) No ale skoro godzina późna i weny nie masz to poczekam na przypływ energii i weny Twojej słowotwórczej :))

     

Skomentuj

