RSS

Dzisiaj szybciutko i króciutko – miś Hogiś

26 List

Miś Hogiś jest nieduży, a nawet maleńki. Taki maleńki, że mieści się w dłoni. Chętnie pozuje do zdjęć i lubi rozrabiać. Mieszka tymczasowo w witrynce, ale wnet obejmie posadę klucznika…

To taka mała odpowiedź na wyzwanie z okazji Światowego Dnia Pluszowego Misia, obchodzonego wczoraj. Wszystkie misie nasze są!

Jestem sobie mały miś, śmieszny miś... (1) Jestem sobie mały miś, śmieszny miś... (2) Jestem sobie mały miś, śmieszny miś... (3) Jestem sobie mały miś, śmieszny miś... (4) Jestem sobie mały miś, śmieszny miś... (5) Jestem sobie mały miś, śmieszny miś... (6) Jestem sobie mały miś, śmieszny miś... (7) Jestem sobie mały miś, śmieszny miś... (8)

 
4 komentarzy

Opublikował/a w dniu 26 Listopad 2014 w Uncategorized

 

Tagi:

4 responses to “Dzisiaj szybciutko i króciutko – miś Hogiś

  1. Grażyna

    4 Grudzień 2014 at 23:11

    To jest najpiękniejszy i najrozkoszniejszy miś jakiego w życiu widziałam !!!! Rozczulił mnie mikro-rozmiarem i niezwykłym urokiem … a fotka nr 6 wymiata 🙂

     
  2. Marta

    30 Listopad 2014 at 11:47

    Jest przesłodki 🙂

     
  3. Marzena Walczak

    27 Listopad 2014 at 11:44

    Hogiś przesłodki jest. Jak Tyś go udziergała takie maleństwo??

     
    • hogis

      27 Listopad 2014 at 17:51

      (Z)ręcznie Marzenko, chociaż palce bolały, a ręce momentami mdlały 🙂 Dziękuję za odwiedziny :*

       

Skomentuj

